יום שבת, 19 בנובמבר 2011

הדרך הנכונה לבחירת ציוד לתינוקות



לא מעט הורים מתלבטים איזה ציוד לתינוקות הם צריכים לקנות. לפני שנענה על השאלה "מה", כדאי בכלל לענות קודם כל על השאלה "מתי". נהוג הרבה פעמים, שלקראת מסיבת הברית או הבריתה, האורחים מביאים ציוד לתינוקות מכל הבא ליד - צעצועים לתינוק, שמיכות ללול ולמיטה, מוצצים, בקבוקי חלב מיוחדים והרשימה הולכת ומתמשכת. אבל אתם חייבים לזכור שיש ציוד שהתינוק שלכם יצטרך - כבר מהרגע שאתם תצאו מבית החולים, ומכאן אנחנו מגיעים באמת לענות על ה"מה".

ציוד שצריך באופן מיידי
ציוד לתינוקות שתצטרכו באופן מיידי יהיה כמובן ביגוד עבורו. את הביגוד המיידי צריך לבחור בהתאם לעונה שבה אתם נמצאים כמובן. נכון שקשה לחזות בדיוק מה יהיה הגודל של התינוק, אבל מבחינת ביגוד זה לא כל כך משנה - והמידות שמתאימות לגילאי 0-3 חודשים יספיקו בכל מקרה.

שימו לב כל האימהות המניקות אז זה לא שתצטרכו יועץ בטיחון מזון- היום, כחלק מרשימת הקניות של ציוד לתינוקות, יש אימהות שעוד בשלבי ההיריון רוכשות משאבת הנקה איכותית. דבר נפוץ גם אצל אימהות צעירות, שלא בטוחות האם יהיה להן נוח להניק היא הצטרפות אל סדנאות הכנה להנקה ואף להעזר בשירותים של יועצת הנקה.

ולזכור לבחור גם צעצועים
לסיום, נרצה לציין שכחלק מרשימת הציוד הארוכה, חשוב שגם תדעו לבחור צעצועים לתינוק שלכם. אני בעצמי בחרתי צעצועים לתינוק שלי שנולד לפני כחצי שנה - ומאז אני בעצמי נהנית מכל רגע. הצעצועים עוזרים לתינוק שלי לפתח את היכולות הקוגניטיביות שלו, לפתח את חוש הראיה והשמיעה שלו, ולא פחות חשוב - פשוט ליהנות מחדוות המשחק עצמו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה